Ingyenes szállítás
30.000 Ft felett belföldön
csomagpontra
Gyakran ismételt kérdések
Milyen szállítási módok vannak?
Webáruházunkban a reggel 8:00-ig leadott rendelését ( bankkártyás vagy utánvétes ) igyekszünk még aznap átadni a választott szolgáltatónak ( a Posta ettől eltérhet ! ), ettől függően 1-7 munkanapon belül kapja kézhez a megrendelt termékeket.
Cégünk a következő futárszolgálatokkal áll kapcsolatban:
- DPD futárszolgálat ( másnapi kiszállítás ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 40.000 Ft
előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 993 Ft
utánvét esetén 2 497 Ft - DPD csomagpont / csomagautomata / Alzabox ( másnapi kiszállítás ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 994 Ft
utánvét esetén 1.498 Ft - Foxpost csomagautomata ( általában 2-3 munkanap ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 291 Ft
utánvét esetén 1 795 Ft - MPL futárszolgálat - ingyenes kiszállítás értékhatára: 40.000 Ft
előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 993 Ft
utánvét esetén 2 497 Ft - MPL csomagautomata / Postapont / Postán maradó csomag - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 994 Ft
utánvét esetén 1.498 Ft
A csütörtökön 8 óra után leadott megrendelését rákövetkező hétfőn dolgozzuk fel és indítjuk útjára.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Házhozszállítás esetén:
- Webshopunkon keresztül kényelmesen tud fizetni bankkártyával, más teendő nincs.
- Ha az átutalást választja, az összeg jóváírását követő napon adjuk fel csomagját. A banki utaláshoz alábbi adatokra lesz szüksége:
Florasense Hungary Kft. Erste Bank Zrt. által vezetett bankszámla
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-29804731
IBAN: HU97 1160 0006 0000 0000 2980 4731
BIC: GIBAHUHBXXX
Továbbá a közlemény részbe legyen szíves beírni a rendelése számát (visszaigazoló emailben találja) az egyértelmű azonosíthatóság érdekében. - Utánvéttel is van lehetőség fizetni a futárnál vagy az átvételi ponton, akár bankkártyával is. A csomagpontokon csak bankkártyás fizetési lehetőség van.
Esztergomi logisztikai központunkban személyes átvétel esetén jelenleg csak készpénzzel tud fizetni.
Hogy tudok személyre szabott segítséget kérni?
Mindig törekszünk arra, hogy a felmerült kérdésekre vagy problémákra a lehető legjobb megoldást vagy tanácsot nyújtsuk. Kapcsolat oldalunkon minden fontos kommunikációs csatornát megtalál, vagy Facebook oldalunkon is elérhet minket.
Hétfőtől csütörtökig 10-15 óráig a 06-30-262-5805 ( Csilla ) és a 06-20-527-2556 ( Szandi ) telefonszámon is tudunk segítséget nyújtani, bővebb információt adni.
Minden termék elérhető a webshopban ?
Webshopunk készletinformációja 30 percenként frissül, és csak a szabad, elérhető készletre enged foglalni. Ennek ellenére elképzelhető, hogy valamit mégsem tudunk adni ( pl. utolsó darab nincs meg, mert el lett cserélve ), ez esetben telefonon vagy emailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Jelentkezhetek partnernek vagy viszonteladónak?
Nyitottak vagyunk az együttműködésre, további részletekért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot .