Gyakran ismételt kérdések

Milyen szállítási módok vannak?

Webáruházunkban a reggel 8:00-ig leadott rendelését ( bankkártyás vagy utánvétes ) igyekszünk még aznap átadni a választott szolgáltatónak ( a Posta ettől eltérhet ! ), ettől függően 1-7 munkanapon belül kapja kézhez a megrendelt termékeket.
Cégünk a következő futárszolgálatokkal áll kapcsolatban:

  • DPD futárszolgálat ( másnapi kiszállítás ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 40.000 Ft
       előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 993 Ft
       utánvét esetén 2 497 Ft
  • DPD csomagpont / csomagautomata / Alzabox ( másnapi kiszállítás ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
        előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 994 Ft
        utánvét esetén 1.498 Ft
  • Foxpost csomagautomata ( általában 2-3 munkanap ) - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
        előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 291 Ft
        utánvét esetén 1 795 Ft
  • MPL futárszolgálatingyenes kiszállítás értékhatára: 40.000 Ft
       előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 1 993 Ft
       utánvét esetén 2 497 Ft
  • MPL csomagautomata / Postapont / Postán maradó csomag - ingyenes kiszállítás értékhatára: 30.000 Ft
        előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel: 994 Ft
        utánvét esetén 1.498 Ft

A csütörtökön 8 óra után leadott megrendelését rákövetkező hétfőn dolgozzuk fel és indítjuk útjára.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Házhozszállítás esetén:

  • Webshopunkon keresztül kényelmesen tud fizetni bankkártyával, más teendő nincs.
  • Ha az átutalást választja, az összeg jóváírását követő napon adjuk fel csomagját. A banki utaláshoz alábbi adatokra lesz szüksége:

    Florasense Hungary Kft. Erste Bank Zrt. által vezetett bankszámla

    Bankszámlaszám: 11600006-00000000-29804731

    IBAN: HU97 1160 0006 0000 0000 2980 4731 
    BIC: GIBAHUHBXXX 

    Továbbá a közlemény részbe legyen szíves beírni a rendelése számát (visszaigazoló emailben találja) az  egyértelmű azonosíthatóság érdekében.
  • Utánvéttel is van lehetőség fizetni a futárnál vagy az átvételi ponton, akár bankkártyával is. A csomagpontokon csak bankkártyás fizetési lehetőség van.

Esztergomi logisztikai központunkban személyes átvétel esetén jelenleg csak készpénzzel tud fizetni.

Hogy tudok személyre szabott segítséget kérni?

Mindig törekszünk arra, hogy a felmerült kérdésekre vagy problémákra a lehető legjobb megoldást vagy tanácsot nyújtsuk. Kapcsolat oldalunkon minden fontos kommunikációs csatornát megtalál, vagy Facebook oldalunkon is elérhet minket.

Hétfőtől csütörtökig 10-15 óráig a 06-30-262-5805 ( Csilla ) és a 06-20-527-2556 ( Szandi ) telefonszámon is tudunk segítséget nyújtani, bővebb információt adni.

Minden termék elérhető a webshopban ?

Webshopunk készletinformációja 30 percenként frissül, és csak a szabad, elérhető készletre enged foglalni. Ennek ellenére elképzelhető, hogy valamit mégsem tudunk adni ( pl. utolsó darab nincs meg, mert el lett cserélve ), ez esetben telefonon vagy emailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Jelentkezhetek partnernek vagy viszonteladónak?

Nyitottak vagyunk az együttműködésre, további részletekért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot .