Általános szerződési feltételek

Céginformációk

A Florasense Webáruház üzemeltetője

 

Üzemeltető FLORASENSE Hungary KFT.
Hatósági bejelentés szám 

FELIR: AA6045713

NEHITI: PR7613

Adószám14065095-2-11 
Bankszámlaszám
11600006-00000000-29804731
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 
Cégjegyzékszám11-09-030444
Székhely2500 Esztergom, Imaház utca 2/a
Ügyfélszolgálat 06-30-262-5805
Személyes átvétel2500 Esztergom, Imaház utca 2/a
Telefon

06-20-527-2556

E-mail cím 

info@florasense.hu 

Webáruház címe www.florasense.hu 
Nyitvatartási idő 

Hétfő - Csütörtök 10-15-ig

Ügyvezető

Papp Csilla

Dobrovitz Attila

1. Magunkról

Vevőtájékoztató vásárlók részére

Áruházunkban tetszés szerint, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a termékeinkről. Honlapunkon a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be termékeinket. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó módon, azaz ÁFÁ-val együtt kerül feltüntetésre, az ár azonban a szállítási költséget nem tartalmazza! A termék mellett részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

Webshopunk magánvásárlók kiszolgálását végzi, a megrendelés szokásos otthoni mennyiségekre vonatkozik ( ami termékenként változó darabszámot jelent ). Kereskedelmi mennyiségek esetén webshopunk jogosult a megrendelés elutasítására.

Viszonteladásra történő bármilyen mennyiségű vásárlás csak írásbeli viszonteladói szerződés aláírása után lehetséges.

2. Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyő közepén felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. Automatikusan megjelennek a keresés eredményeképpen mindazon termékek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. A legördülő menüből vagy az összes találat gombra kattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélkapcsolati munkatársunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem. A Kapcsolat menüpont segítségével is írhat nekünk. 

3. Regisztráció

A főoldal "BEJELENTKEZÉS/Regisztráció email címmel" mezőre vagy az oldal alján lévő REGISZTRÁCIÓ feliratra kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Név: ezen a néven történik a rendelés felvétele, erre a névre állítjuk ki a számlát, és a kiszállításkor a címzetthez is ez a név kerül.

Mobilszám: ezt a telefonszámot használjuk házhozszállítás esetén, illetve az első vásárlókat felkereshetjük, hogy szükség esetén megfelelő szaktanácsot kaphasson a, megvásárolt termékkel kapcsolatban. A legördülő menüből tudja kiválasztani az ország előhívószámát, manuálisan csak a mobilszolgáltató előtagszámát és az ön személyes hívószámát szükséges begépelni. ( pl.201234567). A 06 vagy +36 beírását, kérjük hagyja el.

E-mail: elektronikus levelezési címet is meg kell adni. Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot (linket) ide küldjük.

Számlázási cím: a számla kiállításához szükséges adatok, mely lehet magánszemély vagy céges számla is ( név/cégnév, város, irányítószám, közterület neve, házszám, cég esetén adószám)

Szállítási cím: házhozszállítás esetén szükséges megadni, az adatok továbbításra kerülnek a futárszolgálatnak ( város, irányítószám, utca név, házszám, ha van emelet ajtó)

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket és szimbólumokat ( szóköz, ! "#$%&'()*+,-./:;<=>?@Ł..stb). Minimális hossza 4 karakter, ami lehet bármilyen betű vagy szám.

Elfelejtett jelszó: ha esetleg elfelejtette jelszavát, a Bejelentkezés/"Elfelejtett jelszó" gombra kattintva tud a korábban megadott email címre új jelszót igényelni. 

Későbbi alkalommal az email cím és a jelszó segítségével tud bejelentkezni.

4. Vásárlás az Webáruházban

Minden információ elérhető és vásárlás is lehetséges a webáruházban regisztráció nélkül is. Bizonyos funkciók regisztrációhoz, majd bejelentkezéshez kötöttek.

Bejelentkezést követően, regisztrált vásárlóként tud válogatni a termékeink közül. Amennyiben van céges és magán számlázási cím is rögzítve a felhasználói fiókjához, a vásárlás során tud választani melyik címre kéri a számlát. Érezhetően kényelmesebbé, gyorsabbá teszi a vásárlást, hogy nem kell manuálisan bevinni az adatait minden vásárlás alkalmával, meg tudja tekinteni korábbi rendeléseit, kedvenc termékeit a kívánságlistára, rendszerezve tudja rögzíteni, így következő alkalommal egyszerűbben tudja a kosárba helyezni azokat. További előny, hogy ha a  bejelentkezést követően rakta a terméket a kosárba, úgy két hétig megőrződik annak tartalma, ezen időszakon belül bármikor folytathatja vagy befejezheti a vásárlást. Személyes adatait a GDPR elveinek megfelelően kezeljük.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén, minden alkalommal manuálisan kell begépelnie a személyes-, számlázási- és szállítási adatait. A kosártartalom az első termék belehelyezését követően 2 óra múlva automatikusan törlődik. Kéjük, ügyeljen arra, hogy ezen időn belül vigye végig a vásárlás folyamatát. Az elveszített kosártartalmat nem tudjuk visszaállítani.

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.
A webshopban feltüntetett árak forintban értendők, az ÁFA-t tartalmazzák. Az AKCIÓS árú termékekből %-os kedvezmény nem érvényesíthető, csak a teljes árú termékek esetén érvényesíthető a végösszegi %-os kedvezmény. Az ajándékkártya online és bolti vásárlás során is minden termékre beváltható.  

A kosár tartalma

A Kosár ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg (szállítási költség nélkül) - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban ( jobb oldalon ) a darabszám melletti +/- jellel változtathatjuk a mennyiséget, vagy az ’’ X ’’ jelre kattintva törölhetjük a teljes sort. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Abban az esetben, ha be van jelentkezve, Kosarának tartalma adott ideig nem vész el, így visszatérhet később és tovább vásárolhat. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra és megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg és azzal együtt rendelését el nem küldte részünkre. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A böngészés befejezése után a Megrendelés leadása gombra kell kattintani.

Amennyiben a futárszolgálat szállítási mód mellett döntött, és a futár nem talált senkit a kézbesítési címen munkaidőben, a csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. Amennyiben a Pick-Pack Pont-os kiszállítást választotta, akkor az adott átvevőhely nyitva tartási ideje szerinti időben veheti át a csomagot. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek. Ha a szállítási cím és a számlázási nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási és szállítási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Lehetősége van arra, hogy cégnévre ÁFÁ-s számlát kérjen, ez esetben a számlázási cím mellett töltse ki a cég neve és adószáma mezőket is.

Minimális / maximális rendelési tétel

Webáruházunkban a minimális rendelési érték bruttó 5.000 Ft ( szállítási díj nélkül ), a megrendelésnek sincs felső határa.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt. Csomagszállítás csak hétköznapokon történik.
A rendelés visszaigazolása nem minősül szerződésnek. 

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, és attól függően, hogy melyik szállítási módot választotta ( futárszolgálat esetén másnap, Pick-Pack-Pont esetén Budapesten 1-2 munkanapon, vidéken 2-4 munkanapon belül ) kapja kézhez a megrendelt termékeket.

5. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. Belföldi kiszállítás esetén 2 lehetőség közül választhat:

1. Kiszállítás DPD futárszolgálattal

A DPD futárszolgálat 24 órás határidővel, másnap, munkaidőben vállalja a csomagok házhozszállítását. Ha a Küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a DPD írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a Küldemény a DPD depóba visszakerülve a hiba okát egyértelműen azonosító szkennelést kap. Ezt követően a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, a Címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni hét (7) napon belül a DPD-vel telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot (véghatáridő), amikor átveheti a Küldeményt. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében.

DPD futárszolgálat választása esetén, az alábbi lehetőségek elérhetőek:

  • A rendeléskor megadott címen történő egyszeri újbóli kiszállítás
  • Címzett részére történő kézbesítés egy másik címen (országon belül)
  • Meghatározott szomszéd részére történő kézbesítés
  • A Küldemény tárolása a DPD-nél (legfeljebb 15 napig)

A fentebb megjelölt 7 napos határidőt követően, a Küldemény visszakézbesítésre kerül a Üzletünkbe. Ezt követően a Csomag újrakézbesítés pont szerint járunk el.
Kiemelt időszakokban a futárszolgálat nem tudja garantálni a 24 órás kézbesítési határidőt, ezt a vásárlók felé aktuálisan jelezzük ( pl. felugró ablak a webáruház oldalán). 

2. Kiszállítás DPD csomagpontra / csomagautomatába / Alzaboxba

A DPD futárszolgálat csomagpontra történő kiszállítás esetén a csomagpontra érkezést követően 5 munkanapon belül tudja átvenni csomagját ( Alzaboxnál ez csak 2 nap ). Ezt követően a csomag visszaszállításra kerül üzletünkbe. Ezt követően a szállítási költség újbóli befizetését követően áll módunkban a csomagot újra útnak indítani. A csomagpontra kérhető csomag maximális súlya 20 kg, maximális hossza 100 cm.

A csomagpontok listáját itt éri el: https://florasense.hu/dpd-csomagpontok

3. Kiszállítás Pick-Pack Pontra

A kiszállítás pontos részleteiről a megfelelő ikonra kattintva tájékozódhat. Itt budapesti kiszállítás esetén a feladást követő 1-2 munkanapon, míg vidéki cím esetén a feladást követő 2-4 munkanapon belül vállalják a kézbesítést. 

Házhozszállítási költség

A házhozszállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. 

Belföldi szállítás: 

Rendelés értéke

DPD futár
előreutalás vagy online bankkártya 

DPD futár utánvéttel

DPD csomagpont automata előreutalás vagy online bankkártya

DPD csomagpont automata utánvéttel

MPL futár
előreutalás vagy online bankkártya

MPL futár utánvéttel

MPL csomagpont automata postán maradó előreutalás vagy online bankkártya

MPL csomagpont automata postán maradó utánvét

Foxpost
előre utalás vagy online bankkártya 

Foxpost
utánvét

0- 39.999 Ft

1.993 Ft

2.497 Ft

994 Ft

1.498 Ft

1.993 Ft

2.497 Ft

994 Ft

1.498 Ft

1.291 Ft

1.795 Ft

belföldi címre ingyenes kiszállítás értékhatára

40.000 Ft

40.000 Ft

30.000 Ft

30.000 Ft

40.000 Ft

40.000 Ft

30.000 Ft

30.000 Ft

30.000 Ft

30.000 Ft


Csomagolási költség

Termékeinknél csomagolási költséget külön nem számolunk fel.

Túlsúlyos csomag

A DPD futárszolgálat maximum 31,5 kg összsúlyú, míg a Pick-Pack Pont maximum 20 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is, de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot logisztikai köpontunkban, a 2500 Esztergom, Imaház utca 2/a címen,  előre egyeztetett időpontban és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon - 06-20-527-2556) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legfeljebb 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Külföldi szállítás

Az alábbi országokba a DPD futárszolgálattal áll módunkban szállítani. A várható szállítási időről és annak költségéről az alábbiakban tájékoztatjuk Vásárlóinkat.

  1. zóna – 5.998 Ft.
  • Szlovákia (SK) – 1-2 nap
  • Csehország (CZ) - 2-3 nap
  • Románia ( RO ) 2-3 nap
  • Bulgária ( BG ) 2-3 nap
  1. zóna – 6.997 Ft.
  • Horvátország (HR) - 2-3 nap
  • Lengyelország ( PL ) - 2-3 nap
  • Litvánia ( LT ) - 2-3 nap
  • Portugália ( PT ) - 2-3 nap
  1. zóna – 8.995 Ft
  • Ausztria ( AT ) - 1-2 nap
  • Németország ( D ) -2-3 nap
  • Hollandia ( NL ) 3-4 nap
  • Belgium ( B ) - 3-4 nap
  • Lettország (LV) - 3-4 nap
  • Luxemburg (L) - 3-4 nap
  • Szlovénia ( SLO ) - 3-4 nap
  1. zóna – 20.990 Ft.
  • Spanyolország (ES) - 4 nap
  • Finnország (FI)  - 4-6 nap
  • Norvégia (NO) - 4-5 nap + vámkezelés ideje és díja
  • Görögország (GR) - 3 nap + szigetre történő szállítás esetén +14EUR
  • Portugália (PT) - 4 nap
  • Bosznia-Hercegovina ( BIH ) 5-6 nap + vámkezelés ideje és díja
  • Szerbia (RS) - 5-6 nap + vámkezelés ideje és díja

Kiemelt időszakokban a futárszolgálat nem tudja garantálni a megszokott kézbesítési határidőt, ezt a vásárlók felé aktuálisan jelezzük ( pl. felugró ablak a webáruház oldalán). 

Szállítás, szállítási határidők

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van a rendelés beérkezést követő 2 munkanapon belül a csomag átadásra kerül a kiszállítónak ( furászolgálat vagy PickPack pont)
Áruházunk több beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 8-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Amennyiben a csomag kézbesítése a vevő hibájából nem tud megtörténni (hibás cím, hibás telefonszám, át nem vett csomag csomagponton vagy autamában ) az újbóli kiküldés, és az át nem vett csomag visszaküldési költségei a vevőt terhelik. 

Fizetési módok

1. utánvét ( kiszállítás esetén )
2. átutalás ( kiszállítás esetén )
3. készpénz (személyes átvétel során)
4. bankkártya ( személyes átvétel esetén + kiszállítás esetén)

Ha átutalással fizet, a webshopban történt rendelés leadását követően, kapni fog az ön által megadott e-mail  címre egy automatikus rendszerüzenetet, amely tartalmazza az utaláshoz szükséges információkat ( utalandó összeg, kedvezményezett neve, számlaszám). Az utalás közleményében minden esetben kérjük feltüntetni, a rendelés azonosítására szolgáló rendelésszámot.  A rendszerüzenet kiküldését követő 10 naptári napig tartjuk fenn a rendelést, ha ezt követően sem érkezik meg annak ellenértéke a megadott bankszámlaszámra, a rendelés automatikusan törlésre kerül a rendszerünkből.
Az utalás beazonosíthatóságának biztosítása a vásárló felelőssége! 
Ha a csomagot utánvéttel kívánja kifizetni, akkor a teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni ( a futárszolgálat által felkínált módok valamelyikén), aki a teljes összeg megfizetése  után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás). 
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@florasense.hu címen vagy a 06-1-412-14-00 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön a szállító által megadott határidőn belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, ez esetben is a feladót ( bennünket ) kötelezi a szállító céggel kötött szerződés, így ki kell fizetnie az át nem vett csomag ki-  és visszaszállítási költségét is. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költségek ( vissza+kiszállítás ) újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, mind webáruházunk, mind üzletünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

6. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett árú teljes összegét, a szállítással kapcsolatos egyéb extra (pl. sürgősségi) költségek megfizetésére az eladó nem kötelezett. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket abban az esetben ha a vásárolt tételek közül, akár csak egyet is megtart, ez esetben egyébként is megfizette volna a szállítási költséget. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Teendői, ha szeretne élni elállási jogával:

1. Írásban jelezze felénk elállási szándékát. Ez megteheti elektronikus levél formájában, a megfelelő tartalommal, ebben igyekszünk segítséged nyújtani lentebb a mintával és a letöltető pdf dokumentummal. Kérjük, értelem szerűen töltse ki a nyilatkozatot. 

2. Juttassa el hozzánk a kitöltött nyilatkozatot vagy annak tartalmilag megfelelő elektronikus levelet (e-mailt) a megadott címek valamelyikére.
Postai úton: Florasense Hungary Kft,  1134, Budapest Csángó u. 8
Elektronikusan: info@florasense.hu 

3. Ezt követően minden esetben legyen szíves megvárni míg felveszi önnek a kollégánk a kapcsolatot. Előzetes egyeztetés nélkül, kérjük NE küldje vissza a csomagot. 
 
4. Egyeztetést követően, a megbeszéltek szerint küldje vissza az árut.

5. A lehető leghamarabb visszaküldjük a pénzt.


Nyilatkozat MINTA:

Címzett:

Florasense Hungary Kft
2500 Esztergom, Imaház u. 2/a

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: 

Átvétel időpontja: ………………………………………………………………………………………………………………

Rendelés azonosító: (a rendelésnél kiküldött e-mailben találja): ………………………………..……..
Számla sorszáma:  ……………………………………………………………………………………………….…………….
Termék/termékek cikkszáma: ……………………………………………………………………………….……………
Termék/termékek cikkszáma: ……………………………………………………………………………..….…………
Termék/termékek cikkszáma: ……………………………………………………………………………….……………
Termék/termékek cikkszáma: ………………………………………………………………………………….…………
Termék/termékek cikkszáma: …………………………………………………………………………..……….………

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………………………………..
Bank neve, bankszámla száma, ahová a visszautalást kéri: …………………………………………….…..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) ……………………………………

Kelt:

A mintát letölthető PDF formátumban megtalálja az ELÁLLÁSI JOG menü pont alatt. 

7. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A vonatkozó jogszabályok felsorolása:

- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól 
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 
- 2013 évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről 
- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

8. Adatvédelem

Az adatkezelés jogalapja: az 2001. évi CVIII. törvény 13/A §.

Az adatkezelés célja: Társaságunk a Társaságunk és az érintett között a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet, illetve kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek (pl e-mailcím). Társaságunk oly módon választotta meg és üzemelteti a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

Társaságunk a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, az említettektől eltérő célból - pl. igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy piackutatás céljából - csak az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. A kezelt adatokat a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően, vagy ha az igénybe vevő így rendelkezik, haladéktalanul törölni kell.

Az adatok kezelésekor a 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek változatlan formában történő megőrzése a Számviteli Törvény alapján kötelező). A szerződéseket a FLORASENSE HUNGARY Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.