MINTABOLT ( VÁSÁRLÁS ÉS TANÁCSADÁS )
1134 BP. CSÁNGÓ U. 8.
H-K-CS: 9-17, SZE: 9-18
P: 9-16, SZOMBAT: ZÁRVA
TEL: 06-1-412-14-00

Az Ön kosara jelenleg üres
(0)

Általános szerződési feltételek

Céginformációk

A Biotem Webáruház üzemeltetője

 

Üzemeltető  FLORASENSE KFT.
Hatósági bejelentés szám   
Adószám 14065095-2-41 
Bankszámlaszám
11600006-00000000-29804731
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 
Cégjegyzékszám 01-09-997626 
Székhely 1134 Budapest, Csángó utca 8. 
Mintabolt és ügyfélszolgálat  Florasense Bolt 
Cím 1134 Budapest, Csángó utca 8. 
Telefon 06-1-412-14-00 
E-mail cím  webaruhaz@florasense.hu 
Webáruház címe  www.florasense.hu 
Nyitvatartási idő  Hétfő: 9 – 17 
Kedd: 9 – 17 
Szerda: 9 – 18 
Csütörtök: 9 -17 
Péntek: 9 - 16 
Ügyvezető Papp Csilla

1. Magunkról

Vevőtájékoztató vásárlók részére

Áruházunkban tetszés szerint, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a termékeinkről Honlapunkon a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be termékeinket. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó módon, azaz ÁFÁ-val együtt kerül feltüntetésre, az ár azonban a szállítási költséget nem tartalmazza!!! A termék mellett részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

2. Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyő jobb oldalán felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem. A Kapcsolat menüpont segítségével is írhat nekünk. 

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. A főoldal "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Név: ezen a néven történik a rendelés felvétele, erre a névre állítjuk kis a számlát, és a kiszállításkor a címzetthez is ez a név kerül.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 4 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

Későbbi alkalommal az email cím és a jelszó segítségével tud bejelentkezni.

4. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

Az Ön kosara ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban ( jobb oldalon ) a darabszám melletti +/- jellel változtathatjuk a mennyiséget, vagy az ’’ X ’’ jelre kattintva törölhetjük a teljes sort. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A böngészés befejezése után a Megrendelés leadása gombra kell kattintani. Amennyiben a futárszolgálat szállítási mód mellett döntött, és a futár nem talált senkit a kézbesítési címen munkaidőben, a csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. Amennyiben a Pick-Pack Pont-os kiszállítást választotta, akkor az adott átvevőhely nyitva tartási ideje szerinti időben veheti át a csomagot. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és a számlázási nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Lehetősége van arra, hogy cégnévre ÁFÁ-s számlát kérjen, ez esetben a számlázási cím mellett töltse ki a cég neve és adószáma mezőket is.

Minimális rendelési tétel

Webáruházunkban minimális rendelési érték nincs, és a megrendelésnek sincs felső határa.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, és attól függően, hogy melyik szállítási módot választotta ( futárszolgálat esetén másnap, Pick-Pack-Pont esetén Budapesten 1-2 munkanapon, vidéken 2-4 munkanapon belül ) kapja kézhez a megrendelt termékeket.

5. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. Belföldi kiszállítás esetén 2 lehetőség közül váalszthat:

1. Kiszállítás Trans-o-flex futárszolgálattal

A Trans-o-flex futárszolgálat vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN ( 8-17 között ) kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogyan lehet átvenni személyesen a csomagot. Csomagok után a Trans-o-flex Futárszolgálat ügyfélszolgálat telefonszámán is lehet érdeklődni csomag ragszám alapján. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében.

2. Kiszállítás Pick-Pack Pontra

A kiszállítás pontos részleteiről a megfelelő ikonra kattintva tájékozódhat. Itt budapesti kiszállítás esetén a feladást követő 1-2 munkanapon, míg vidéki cím esetén a feladást követő 2-4 munkanapon belül vállalják a kézbesítést.

Házhozszállítási költség

A házhozszállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke.

Rendelés értéke

Transo-flex
előreutalás

Trans-o-flex
utánvét

Pick-Pack-Pont előreutalás

Pick-Pack-Pont utánvét

0- 19.999 Ft

990 Ft

1200 Ft

900,00 Ft

900,00 Ft

20.000 Ft felett

ingyenes

ingyenes

ingyenes

ingyenes


Csomagolási költség

Termékeinknél csomagolási költséget külön nem számolunk fel.

Túlsúlyos csomag

A Trans-o-flex futárszolgálat maximum 40 kg összsúlyú, míg a Pick-Pack Pont maximum 20 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is, de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot üzletünkben a 1134 Budapest, Csángó utca 8. alatt, nyitva tartási időben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Áruházunk több beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 8-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Fizetési módok

1. utánvét ( kiszállítás esetén )
2. átutalás ( kiszállítás esetén )
3. készpénz (személyes átvétel során)
4. bankkártya ( személyes átvétel esetén )

Ha átutalással fizet, kizárólag az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget vagy a Trans-o-flex csomagfutárnak kell kifizetni ( készpénzben ), aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot, vagy a Pick-Pack Pont-on átvételi ponton tudja kifizetni, itt általában bankkártyával is fizethet.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@biotem.hu címen vagy a 06-1-412-14-00 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

6. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld.expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 06-1-412-14-00 vagy e-mailben: info@florasense.hu
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
  FLORASENSE Kft.
  1134 Budapest, Csángó utca 8.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 
Címzett: 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 

A fogyasztó(k) neve: 

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

Kelt:

 

7. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A vonatkozó jogszabályok felsorolása:

- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2013 évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről
- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

8. Adatvédelem

Az adatkezelés jogalapja: az 2001. évi CVIII. törvény 13/A §.

Az adatkezelés célja: Társaságunk a Társaságunk és az érintett között a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet, illetve kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek (pl e-mailcím). Társaságunk oly módon választotta meg és üzemelteti a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

Társaságunk a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, az említettektől eltérő célból - pl. igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy piackutatás céljából - csak az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. A kezelt adatokat a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően, vagy ha az igénybe vevő így rendelkezik, haladéktalanul törölni kell.

Az adatok kezelésekor a 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek változatlan formában történő megőrzése a Számviteli Törvény alapján kötelező). A szerződéseket a FLORASENSE Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

Oldal tetejére >
< Előző oldal